9 dagar kvar : en dag sent Gott Nytt Jul!

Heei!
Jag är ledsen att jag inte kunde skriva ett inlägg igår när det var jul och allt. Fast jag hann ju iallafall skriva på min och Fridas blogg. Och där hade vi liksom en video som verkligen behövde komma upp på julafton. Sen så vart det inget mer för att då sa mamma att jag skulle gå och lägga mig. Men annars så var det jättekul igår hos Rowena och dem! :D Jag är jättenöjd att jag fått ge det jag tänkte ge (förutom det jag ska ge till Frida. Men nästa gång vi träffas får hon det), och fick saker som jag alltid kommer älska! Rowena, vi måste träffas snart igen, jag fyller ju år om 9 dagar. Vi får väl se då om vi kan va! :D
Idag ska jag ju åke hem till pappa och fira lite jul också. Men det kommer nog inte bli så juligt som det var igår liksom. Men jag tror och hoppas att det blir bra idag också! :D
Här får ni dagens låt : Gott Nytt Jul by Sean Banan! :P ♥

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0