A little faster

Heei!
Jag vet att det var länge sen jag gjorde ett inlägg här. Men det är för att datorn har varit på lagning så jag har inte kunnat göra så mycket. Jag kan säga att förfesten vart BRA men tyvärr inte bättre än förra året. För att då var det MYCKET MERA DANS än iår. För iår var det bara en danstävling. Det var den enda dansen vi hade. Och gissa vem det var som vann om inte jag? ^^ LMAO!! Men nu ska jag inte skryta. Men jag kan säga att jag också vann ett paket i lotteriet iår igen. Med godis som förra året också. Men förra året vann jag chokladpraliner och det gjorde jag inte iår. Jag orkar inte skriva vad jag hade på mig för att när jag tänker på det så¨får jag gåshud p.g.a hur kallt det var den kvällen med de kläderna.
Nemen, nu ska jag sluta skriva så att ni får lite media istället! ♥♥

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0