Battlefield

Heei!

Nu sitter jag här och nördar ett spel på Facebook som heter Robot Unicorn Attack!! Det är ganska drygt men samtidigt dubbelt så kul, och dödar tiden väldigt effektivt. Som sagt så vet jag att jag kommer få det tufft på onsdag  så det är "förfesten" eftersom att jag har en klipptid samma dag klockan 15:00, mamma hon ska till tandläkarn klockan 17:00 tror jag, och det är klockan 17:00 som förfesten börjar också!! :O Men jag litar på att pappa vet vart han ska skjutsa mig när jag ska till Pia (som hon som klipper mig heter). Sedan har jag ungefär 1-1,5 timme på mig att fixa resten när jag väl är hemma efter att ha klippt mig. Men det bästa med det är ju att jag får en bra frisyr iallafall, och om jag sätter på mig kläderna innan frissan och efter maten så blir det perfa!! Så jag tror och hoppas att jag lyckas få ihop allt, men som tur är så går vi ju inte i skolan på dagen. Utan att vi är i skolan från klockan 17:00 till klockan 21:00 den kvällen. Och jag vet att det kommer bli jättekul vad vi än gör! :P
Men nu får ni dagens media! Det vill säga:
Dagens låt OFC!!!
Banner till min Spotify!!




 

 

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0