I can see the moon !

Heei !
Nu sitter jag här efter att precis ha kommit ut från duschen. Sitter och beundrar månen, den är full (asså hela månen syns, inte att den druckit för mycket alkohol eller nåt! )!!
Det är så vackert att jag inte kan sluta kolla på den nästan! :D Imorn e det ju sista skoldagen inför jullovet förresten. Då slutar vi klockan 11:00 !! Yaay, och räknat från ida så fyller jag år om exakt 2 veckor. Det vill säga att imorn är det 13 dagar kvar tills att jag fyller 13. Coolt vah?!
Jag målade också mina och Nadjas naglar ida. Mina precis typ innan duschen och Nadjas efter att vi kommit hem efter skolan. Det blir att köpa julklappar imorn  istället för att ida har jag gjort så himla mycket, liksom, skrivit låttext (skrivit av*) , duschat, målat 20 naglar i 2 olika färger var! , bloggar & kollat båda mina facebooks !! :P
Och så har jag ju lyssnat på musik mest också! :P ofc.
Jag har egentligen inte bestämt mig för vad dagens låt ska vara, för att den jag la upp igår har jag även lyssnat skitmycke på ida! ....
Men ni får väl orginalet av den låten dådåh, som jag också lyssnat på vääldigt mycke ida! :P

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0