I'm takin back my....famous last...love...words

Heei!
Nu sitter jag här och har nyss blivit mobbad av Tim och pappa. Vi satt och åt sen sa Tim att imorn är det "bara" var ett halvår kvar tills han fyller 20. Och då sa jag att jag fyllde om 13 om 10 dagar den dagen (då titlarna på inläggen kommer ändras till 10 dagar kvar, 9 dagar kvar, 8 dagar kvar etc. Aah ni fattar). Och då sa han att han länktade tills att jag fyllde 14 då han skulle mobba mig ännu mer och kalla mig "fjortis" !! :O Men det struntar jag i! :P
Iaf så har jag köpt resten av mina julklappar ida så nu e jag klar. Fast iförsej...jag köpte bara 3 stycken för att pappa & Tim ville inte ha nån, och insisterade på det! ;) Så det vart bara till Frida, Rowena & mamma. Men jag vågar inte avslöja vad som finns i dem än. För att det finns ju en risk att nån av dem läser det här inlägget innan dem öppnat sina paket liksom.
Men nu får ni 2 låtar som dagens låt faktiskt. För att båda är så bra så att jag kan inte välja en av dem att ladda upp just nu för att jag verkligen vill ladda upp de båda och imorn kanske jag inte hinner för att vi ska åka till mamma klockan 09:30 tror jag att det var! :O Så då kommer jag behöva gå upp tidigt för att hinna göra iordning mig! :O
Nej nu får ni dagens låtar så slipper ni läsa så mycket mer! :D ♥

 

Sorry men början e lite jobbig. Men man säger liksom "go ahead just leave" ganska så snabbt. Så att ni inte blir förvirrade! :P

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0