Julklappar!! :D

Heei !
Ida är det ju 4:rde advent och imorn kommer jag  att köpa julklappar till mamma, pappa, kanske Tim & Rowena. Det vill säga om jag hittar nåt. Jag och Frida har kommit igång med Green Day bloggen igen och den är värd att ta en titt på.
Annars så sitter jag bara här och funderar över vad jag ska köpa för julklappar. Eftersom att julen egetnligen är om att ge och inte om att få. Även fast man kanske bara ritar en teckning så är det ju tanken som räknas ändå. :P Fast jag tycker om att ge julklappar för att jag tycker om att göra folk glada! :D
Jag har ju själv såklart också önskat mig saker men det är bara 3 saker iår faktiskt!! ;P Det är:
1. Jay Smith's vinnaralbum!!
2. ATL's (All Time Low) ganska så nya skiva, Nothing Personal.
3. TFT's (There for tomorrow) album, A little faster.
-----
Annars vill jag inte ha så mycket annat som mamma och pappa vill ge mig, ni vet, jag har "ganska" så $nåla föräldar. För egentligen så vill jag ha Xbox Kinect också men det sa mamma och pappa "dröm vidare" till när jag sa at jag ville ha det när de kollade vad det stod på prislappen. Så jag kommer knappt få nåra julklappar iår. Jag kommer kanske till och med ge mer julklappar än jag får själv.... :/ Men nu ska jag försöka undvika att göra det här inlägget så himla långt så nu får ni dagens låt och Spotify bannern!! :D <3

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0