Jullov!!

Heei !
Nu har vi jullov!! :D Yaay !! Och imorn kanske jag ska klä granen, vi får se. Men ida slutade vi klockan 11:00! Det var jäkligt skönt iallafall. Och vi hade bara typ en massa olika aktiviteter, åt lussebullar med julmust && lärarna pratade och sjöng som aldrig tidigare! De kanske var glada över att få slippa oss, de jobbiga eleverna! Nemen jag bara skojar!
Nu ska ni få dagens låt, ingen jullåt, utan bara en helt vanlig låt! Så nu slipper ni all text från mig! Var nöjd, och ha en jäkligt bra dag...och förresten! Du KOMMER vara saknad Jonte som gått sin sista dag i Storåskolan ida! Nu ska han flytta till Linde och sen börja på Kristinaskolan! Där skulle jag också gått om vi bott kvar i Linde efter att jag föddes men så vart det INTE!! Nej Eve! Nu måste du sluta skriva innan det blir ett sånt himla långt inlägg igen! :O

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0