Blow

Heei!
Idag har det varit studiedag, så jag har blivit lite förvirrad om vilken dag det är. Jag har liksom fått för mig att det är lördag eller söndag bara för att jag varit ledig idag. Men imorgon är det skola igen och då har vi en liten specialare för oss femmor och sexor. Hela förmiddagen (till klockan 11:00 då det blir mat) så ska vi ägna oss åt 3 ganska olika aktiviteter. Det är :
1: Ishallen!
2: Aktiviteter i gympasalen!
3: Sällskapsspel....
Och jag kör på det 3:dje alternativet. Det vill säga sällskapsspel. Då kommer jag ta med mig tre olika spel som heter:
Natur Memory, Doctor - doctor & Ali Baba!
Det var tyvärr bara dom spel jag kunde hitta hemma hos pappa när vi åkte ner dit dådå. :) Meen, nu ska ni få DAGENS LÅT, och resten av allt mitt dagliga media! :D ♥♥

Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0