Avril Lavigne - Forbidden Rose!!! :D

Heii!!!!
Nu har jag varit borta i evigheter utan att ha gjort ett enda inlägg här på bloggen. Men jag kan lova att det blir bättre med inlägg runt sportlovet då inte skolan tar så mycket tid.
Iaf så har jag en del saker nästa vecka att tagga till. Bl.a. till onsdag då det är friluftsdag i skolan!! :D Man fick välja 3 saker att göra (d.v.s. första-, andra- och tredjehandsval). Jag kommer bara ihåg att jag valde promenad och bad i förstahandsval, och fick det!! :D Yaay!!
Pappa va borta igår kväll men det var inga fel med det. Jag kan
säga att det var gott med pizza och att det var skönt med lite chill!! ^^
Jag har också fått för mig att jag vill byta bloggdesign tror jag. Några tips på bra sidor med rena och fräscha gratisdesigner?? Bara för att jag e trött på att göra egna!
Jag tror att snart kommer det några topplistor av olika slag. Såå om ni är intresserade av musik, kändisar, band osv. så blir det här några roliga topplistor. Jag har också halkat in på författar banan. Och jag tror att jag har några rättså roliga och spännande historier att skriva här fakitskt. Dom kommer bli uppladdade i delar isåfall. Jag har även 4 st "dagens låtar" att ge er, så ni inser nog att det här är ett låångt inlägg, för det har jag insett att det kommer bli.
Jag och mamma var även till Örebro fredagen förra veckan. Det var kul då köpte jag:
1 par Jeans.
Avril Lavigne's parfym 'Forbidden Rose'.
Svart "grafitti-nagellack"
turkos-blått nagellack
ljus-turkos BH
3 st ringar
--------------------------------------
Det var det jag köpte då. Ni får även en bild på hur nagellacken jag köpte ser ut längre ner i inlägget!
lalala just nu är jag uttråkad och som tur är så håller det här inlägget mig lite underhållen iaf! ;)
Nu ska jag snart packa och göra mig klar för att åka hem till mamma igen, när jag väl är där så kommer jag nog sätta mig ner vid datorn igen om jag inte har något bättre för mig. Nej, nu blir det dags för lite media igen!!! :P ♥




Så ser naglarna ut. Och det är den färgen som på bilden är blå som jag också köpte. Men i verkligheten ser den ljusare ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0