Blah blah blogg!!

Lalalaaah!!!
Usch, nu va det ett tag sen jag blogga igen!! Men jag har hållit på med armstrongdirntcool.blogg.se lite mer nu så jag har inte direkt haft tid. Och absolut inte med tanken på allt som man blir tvingad att göra p.g.a skola!! Bluääh va jag hatar skolan! Men nu e det ju fredag och på måndag börjar mitt sportlov!! :D
'
Då ska jag kanske ut och springa för första gången, men jag säger bara kanske. För att det måste ju finnas vissa förutsättningar. Men jag ska iaf sikta på att sticka ut och springa igen så att jag kommer igång tidigt iår. :P
'
...Idag har det varit värsta provdagen i skolan! :O Liksom direkt på morgonen när vi e klara med samlingen så blir det matteprov....som lärarna har pushat på skitmycke om. Och om man fick mindre än 7 av 14 rätt så behövde man göra om!! :O Men jag klara mig med ett enda fel, asså 13 rätt!! Sen vart det Engelska test typ för att kolla hur mycket vi kunde för att vi ska ju snart ha utvecklingssamtal. Men där fick vi inte veta hur många rätt eller fel vi hade. Men jag tror att jag borde fått en hel del rätt. ^^                                                                                                                                                                                                                          '
I måndags eller tisdags så flyttade jag högtalarna som pappa hade på sin dator in till mitt rum för att han har köpt nya till Tvn men som inte funkar. Men jag fick iaf hans så nu har jag MYCKET bättre ljud på min dator!! ^_^ Så man fattar nog va jag gör just nu....LYSSNAR PÅ MUSIK OFC!!!!!!!! ♥♥♥♥♥

Nej men det här är inte musik men den e cool. :P ♥
Den här går INTE att få ur huvet för min del!!! :O lolx ♥
Samma med den här låten som jag skrev på videon innan. :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0