1 dag: Angels On The Moon

Heei!
Ida har dryga farmor och farfar varit här för att pappa jobbar, då fick jag en tidig födelsedagspresent av farmor, och det var: Mysstrumpor!! Dem e jättesköna om ni vill veta!! :D
Men jag har ju försökt att inte göra så många långa inlägg för det kan ju vara drygt att läsa och jag tror att jag lyckas den här gången faktiskt. Men annars så har jag använt min andra plattång idag, och den är jättebra, lika bra som den andra jag fick! ^^ Lixxom det är inte alla plattänger som kan komma upp i 150 grader på 15 sekunder!! :P Men ajja, nu får ni dagens låt och sen Spotify bannern som jag alltid brukar lägga upp! :)

Follow me on Spotify


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0