Nånting..

Heei!
Har ni sett nåt nytt på bloggen kanske? Typ som något i sidospalten lite längre ner än vart läser just nu. Nånting stort, mörg grått som innehåller bilder med titeln "Love 2 Death" kanske?
Jag var lite uttråkad och satt och stirra runt lite granna på bdb när jag kom på att man kan ju lägga till en widget till bdb på sin blogg. Sagt och gjort så fixa jag d. Jag ville faktiskt att den skulle va rättså stor så att ni VERKLIGEN ser den!! :P
Jaja, nu får ni dagens låt för att mamma vill att jag ska göra iordning mig för att gå och lägga mig....REDAN?! Jag brukar ju f*n gå och lägga mig vid klockan 22:00, typ! Nemen, det e väl bara att undvika "mammadampen" och göra som hon säger. Bloggar mer imorn, "ses" då! :D
P.S. (<löjligt egentligen men nu vart det så -.-) Tänker även kanske lägga till en mixpod i bloggen så att ni får lite musik att lyssna på medans ni läser. ^^


Follow me on Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0